torsdag 18 december 2008

Torsdag

Igår fick vi se syssling-Prinsen W, så himla fin! Sunshine tyckte oxå om W lr "bebbi" som hon säger. Stod vid hans vagga mest hela tiden o klappade lite fint på hans huvud, lr vaggade honom fram o tillbaka ;-) Så söta båda två!!!

Idag har vi tillbringat förmiddagen uppe på Öppna Förskolan. Var bara 4 vuxna o 4 barn så det var lugnt o skönt :-) Har nu stoppat i mig lite lunch, soppa o hårt bröd. Gott!

Tänkte ta´t lite lugnt idag, eftersom jag var duktig igår o städade hela badrummet med klorin. Kände lite julstämning igår, då jag efter att Sunshine somnat satte mig o slog in lite julklappar. Dock endast papper på... snöre, etiketter, rim & ramsor tar jag kvällen innan för att riktigt känna att det är jul. Fast vissa klappar ska ju iväg tidigare så dessa fick lite snöre, en etikett o kanske ett rim!

Nu ska jag lägga mig på soffan en stund innan Sunshine vaknar o E kommer från jobbet. Vad eftermiddagen bjuder på, det återstår att se.
Kram//i

Inga kommentarer: