torsdag 11 december 2008

Torsdag

Idag har jag varit en sväng till jobbet. Det gick bra! Men undra hur det kommer gå med ljudnivån... hör typ nada när någon pratar o barnen leker samtidigt. Svårt :-(

Nu har jag målat byrån första svängen med vit lackfärg, så får se hur det blir o om jag måste måla en till sväng. Blev iaf mycket bättre med vitt!

Lucia... är det inte förrän på lördag men vi ska iväg o käka hos min päron idag (de ska åka bort ikväll o vara borta hela helgen) så Sunshine ska få lussa för dem tänkte jag. Ska bli skoj att se min lilla tjej som lucia :-D Hon kanske inte alls vill ha krona o lucialinne..!?

Skulle ju egentligen tränat idag men... sorry M men vi får ta det imor´n istället! Usch, va dålig jag känner mig skulle ju komma igång med träningen nu! *skäms*

Nu ska jag ta o väcka upp lilla damen så vi kan börja göra oss i ordning.

Kram // i

Inga kommentarer: