torsdag 18 december 2008

Mörkt mörkt brunt

ja... alltså håret. Färgade själv håret här hemma o det blev helt ok men inte riktigt den färg jag tänkt. Det blev väldigt väldigt väldigt mörkbrunt, fast färgen hette "bara" mörkbrun! Är helt klart nöjd men aldrig tidigare har en färg blivit mörkare en utlovat på mig, eftersom jag är så mörk i mig själv. En ny erfarenhet.

Imor´n är det julfest med jobbet. Ska bli himla kul att få träffa alla igen, ordentligt, innan det är dax att börja jobba igen den 7 januari.

Nu ska jag ta å poppa lite goda popcorn, jag e ju lite av en popcorn-älskare (lr snarare ett ganska stort fan av de små vita gudomligt goda j*klarna)! Så nu vet ni vad ni kan smöra med...

Kram//i

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
Det var en evighet vi pratade och träffades. Känns tråkigt men tiden bara rinner iväg =(
Vi har paket till Saga här hemma så vi måste träffas innan jul. Hoppas allt är bra mer er. Tänker på er ofta!
KRAM/lina.

Anonym sa...

Hej Gumman!
Ja det var ett taaaaag sen vi sågs. Vi får ta å ses nåt innan onsdag iaf!
Sköt om er så länge
Kram