torsdag 4 december 2008

Snart dax för frisören

Måste erkänna att jag e lite nervös... vet ju inte hur jag vill ha o funderar på att låta henne göra som hon vill! Gaaaa, få se om jag vågar.

Försökte få till en bild på håret som de e nu men lyckades inge vidare...


Efter ett antal försök... ;-)

Håret syns ju inte så värst mycket men...

Hoppas på lite roligare hår så jag inte alltid sätter upp det!!!

Nej, nu måste jag pilla i mig lite nyttig havregrynsgröt så är jag redo för att åka sen när E kommer hem.

Kram//i

3 kommentarer:

Mia sa...

Jag är nyfiken på resultatet :)

Anonym sa...

å jag skulle oxå behöva göra någe med mitt kalufs. det ser för jäkligt ut just nu=/. jag är ju för den delen skyldig dig för förra klippningen, så det får vi ta å ordna. kan ju bli lagom med en fika snart då;) ha det bra kram

Anonym sa...

Hej Mariap Ja vi får ta å fixa en fika så vi får se underverket... å så klipper jag dig oxå :-) Kram