måndag 8 december 2008

Måndag

Sitter nu här o e helt färdig... ja är helt slut alltså.
Förmiddagen har vi tillbringat hemma hos några vänner. Ätit julskinka o tagit en kort promenad. På em drog vi till gymmet o körde crosstrainer... puuu så jobbigt det var, men de först 5 min var de värsta! Sen gick det bättre o tror jag hade kunnat springa 10 min till. En vilja av stål är bra att ha ibland ;-) Lr kallas det för en "andra andning"?! Skönt var det hur som helst! Tack Mia för sällskapet, å på torsdag kör vi igen!
Väl hemma igen drog jag igång med att måla vår byrå som vi har i kök... har varit lutad förr men ska nu få en makeover o bli vit :-) Är bara grundmålad än så länge, och bilderna får kommer när allt är klart. Måste ner till målaren o köpa vit, blank färg så ska det nog bli kanonbra! Hoppas på att fixa allt detta imor´n så byrån snart kan så vit o fin i vårt kök.

Imor´n har vi lekdate på fm o em ska nog bli lugn hoppas jag. Måste ta i tu med sån´t där rolig-göra oxå (tvätt, dammsugning, disk osv listan kan göras lång).

Nu ska jag nog faktiskt krypa ner i sängen. Antar att jag blir den som får gå upp med Sunshine imor´n, eftersom jag fick sova i morse!

Kram // i

Inga kommentarer: