onsdag 17 december 2008

1 vecka kvar

Nu är julen snart här.... gud, så mysigt! Har haft fullt upp, därav lite bloggande. Men har fortfarande en del att stå i inför julen eftersom alla i år kommer till oss :-) Ska bli himla skoj att ha alla nära & kära hemma här.

Har varit ner på Gallerian idag o shoppat rouge till mig o fodrade gummistövlar till Sunshine. Stövlarna var på halva priset så jag kunde inte låta bli ;-) hon har ju egentligen redan ett par! Är nästan klar med julklapparna oxå, skönt! Känner mig inte stressad över dem som är kvar så de inhandlas nog imor´n, skulle jag tro.

I eftermiddag ska vi äntligen få träffa Sunshine´s syssling W. Shoppade ju present till honom för flera veckor sen, så hoppas de passar än ;-)

Nu ska jag ta ett röj i badrummet så att de riktigt blänker till jul!
Kram//i

Inga kommentarer: