onsdag 10 december 2008

Huvudvärk

Huvudvärk är något som jag tyvärr har väldigt lätt att få o efter gårdagens besked ang. jobbet var det som upplagt för *dunk*dunk* Håller dessvärr i sig än... men har idag känt mig lugnare o tycker att förslaget jag fick trots allt kanske inte är så dumt. Ska träffa chefen imor´n så att allt kan bli klart om hur det kommer se ut i januari när det är dax igen :-)

Idag har jag o Sunshine varit över o hälsat på älskade mormor (min mamma S), som bjöd på lunch. Tack!
På em kom några kära vänner över på lite julskinkssmörgås o julmust. Sunshine o jämnåriga kompisen M busade för fullt. Det var ett tag sen hon såg honom, men de lekte såå bra. Somande sedan vid 18.15 helt slut! (tog endast en middagslur på 5-6 min, så det behövde hon). Hur som helst väldigt trevligt sällskap! Hoppas vi ses snart igen :-)

Hoppas på en bra dag imor´n, utan huvudvärk! Nu Roomservice som redan börjat :-/
Kram//i

Inga kommentarer: