tisdag 16 mars 2010

Trött

... inte jag denna gång ;) men Sunshine sover i mitt knä.

Startade dagen med sovmorgon. Iaf en liten en. Sen tog vi cykeln till dagmamman o sen jobb hela långa dagen.
Ikväll blir det till att krypa ner i sängen o börja läsa följande bok:
Någon som läst?
Boken ska vara rätt berörande o lite otäck..? Men tror jag kommer gilla den om den inte blir alltför jobbig... man e ju extra känslig nu :/
Förresten, på em idag fick jag rejält ont i nedre delen av magen?!? Höll i sig i kanske 1-2 min. Hade inte en enda förvärk/sammandragning med Sunshine, men kan det vara det man kände tro?
Nu ska jag lägga Sunshine i sängen o hoppas hon sover HELA natten (var vaken 1½ tim i natt). Är bortskämd med att hon sover bra på nätterna så det blir som helt fel när hon vaknar o krånglar :/
Kram//i

3 kommentarer:

Jenny sa...

Njaa, jag tror inte vi kommer ta reda på det men jag antar att jag bestämmer mig helt när vi kommer fram =)

bea sa...

kul att du tittade in hos mig :) hon är 1,5 år, hur gammal är er dotter?

Anonym sa...

Kanonbra bok! Sträckläste den, gick inte att sluta läsa. Hemsk men tyvärr är den nog inte olik verkligheten...