torsdag 11 mars 2010

Lite sol

... å då passade vi på att ta en lite promenad jag o Sunshine =)
Det slutade med att vi passerade lekparken o Sunshine travade ut i snön...
- Ok, sa jag. Men det skulle jag inte gjort för det var snö upp över knäna men fram kom vi iaf.
Här ser ni sittbänken vid lekparken...
den mörka brädan = ryggstödet ;)
Skoj var det att klättra lite o åka kana
På hemvägen ville Sunshine gå efter en stund... gissa vad hon fått syn på... jo, vattenpölarna! Men snäll som man e så fick hon :) men blött blev de, vill jag lova.
Plask plask =)











Väl hemma igen blev det dax för middag... 1 tugga blev det för Sunshine efter lite mutning :/
Kram//i

3 kommentarer:

Cilla sa...

Hej! Vad skönt att ni är friska och kunde komma ut lite. Magsjuka är aldrig roligt... :S
Vi kommer gärna över i helgen. Danne är väldigt sugen på en lekdejt ;) Playseaten som hägrar :) Vilken dag passar er bäst? Danne ska jobba lite på söndag fm men annars har vi inget.
Kramar

Jenny sa...

Hääärligt när det töar och vattenpölarna blir ett faktum ;)

Va skönt att ditt illamående har börjat ge sig, mitt har oxå lugnat sig en hel del! Ibland kan ja känna lite men det är ytterst sällan och det får jag väl lära mig att leva med ett tag nu.

Va spännande med UL! Har du kännt bebisen sprattla i magen än?? Vi ska om två veckor, den 24 mars! Längtar som en galning fast lite nervös blir ja eftersom jag kände sprattel i magen rätt tidigt men sen har de varit lugnt..

Ska ni ta reda på vad de blir???

jenny sa...

Hej tjejen! Hoppas ni har en riktigt härlig fredagkväll:) Jag har varit i kontakt med barnlycka och självklart ska du få samma kanon deal med halva priset på hela sortimentet eftersom det krånglade med koden.

De vill att du mailar dom, hänvisa till min blogg och att det krånglade så ska du få en egen personlig rabattkod så att du också kan handla för halva priset! Mailar dom gör du på mailadress: info@barnlycka.se

Ha en underbar helg o happy shopping! Kramar