fredag 5 mars 2010

Fredag

= ledig!!! Så himla skönt då jag jobbat mkt denna vecka... känner mig helt slut så nu ligger jag o drar mig i sängen :) Har nog dessvärre inte varit en sån bra mamma när jag kommit hem på em :( *ångest, men men hoppas på en lugnare jobbvecka nästa vecka så jag kan skärpa mig. Stubinen har som varit en aningen kortare... :(

Idag blir det lite enkel städning samt packning, hoppas verkligen att vår resa tillsammans med familjen inte blir inställd... ser så fram emot att komma iväg. Vi ska ju fira mamma som fyller 50, kan därför inte avslöja vart vi ska ;)

Har en del småsaker som jag måste fixa oxå innan vi drar. Men som tur e finns det på hemmaplan. Däremot känns det inte så frestade att behöva gå ut o skotta bort all snö som kommit, har inte orkat tidigare men idag måste den bort!

Snart blir det frukost här.
Kram//i

Inga kommentarer: