måndag 1 mars 2010

Mars

å måndag... här kommer min måndagslista:

Idag e jag glad för:
* gårdagens bad i simhallen med Sunshine, så mysigt!
* att jag inte drog på skalle påväg hem från jobbet, is gömmer sig gärna under snön :/
* att måndagens jobb e över... 3 jobbdagar kvar.
* att jag fick hämta hem en superglad o nöjd tjej från dagmamman.
* att UL närmar sig, med stormsteg, snart så.
* att E tar snöskottningen idag.
* att jag får ledig fredag (ist för torsdag = långhelg).
* att det är mars månad o våren närmar sig... oxå min födelsedag ;)
* att min mamma ska firas i helgen :)

Gör en måndgasliste du me´! Lycka till!
Kram//i

2 kommentarer:

jenny sa...

Härligt att få läsa din måndagslista :) O ännu roligare att det inte är långt kvar till ultraljudet heller!

Ha en fin kväll, kramar

jenny sa...

Ja, åh jag är så nöjd, nu har vi ju inte hunnit hårdköra den ännu men tror den kommer att bli bra:)

Innan har vi haft en quinny speedi ( http://cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/4b/9/AAAAAjpn24sAAAAAAEuXqQ.jpg ) och med dreami liggdel när hon var liten, den har jag varit jätte nöjd med, och de här känns som en helt suverän efterföljare :)

Vad har du kikat på för vagnar så här långt? Det är ju verkligen en djungel!

Kram jenny