tisdag 30 mars 2010

Påsk

=) å snart ledigt! Imorn jobbas det å sen bär det av till älskade Fjällen...

Ska iväg en snabb vända till Barnmorskan imorn oxå, egentligen så är min bm sjuk men jag var tvungen att komma å koll mitt järnvärde. Ska även in en snabb vända till Uppsala. Så det lär bli en fullspäckad dag. Har iaf packat det mesta nu på kvällningen, då Sunshine somnade redan straxt efter 18... hade inte sovit hos dagmamman idag :/
Sunshines gammelmorfar på besök,
bygger pärlplatta
Just nu ligger jag i sängen, E har okuperat tv´n med sin ps3:a :/ men det gör inte så mkt då jag ska ta å börja på en ny bok. Anne Holt - Presidentens val lr Kjell Eriksson - Nattskärran? Tyckte inte att Smuts var så himla bra. Otäck historia men den var seg o egentligen så hände det inte så mkt, enligt mig. Vi får se vilken det blir...
Kram//i

Inga kommentarer: