onsdag 10 mars 2010

Älsklingarna

Såhär ser det ut hemma hos mig just nu...
Första gången hon får spela,
undra hur det kommer sluta ;)
Sunshine e frisk fr magsjukan nu men vill inte äta... har nu inte ätit "riktig" mat sen i fredags förra veckan :/ ... börjar bli lite orolig då hon sovit mellan 3-4 timmar mitt på dagen sen i måndags oxå, trots bra nattsömn på 10-12 tim. I vanliga fall sover hon max 1 tim, OM hon sover "middag". Men men...
...dagen har iaf bjudet på frisk luft o sol =) så skönt! Jag vilade skönt med Sunshine i soffan oxå ;)
Nu Roomservice, som e ett av min favoritprogram.
Kram//i

4 kommentarer:

Engla sa...

Hihi, sådan far sådan dotter?

Stackars liten som blivit sjuk igen. Fy fasiken för magsjukan. Skönt att läsa att hon är bättre! Måste ju ses nån dag snart tycker jag :-)

Massa kramisar!

jenny sa...

Stackars lillskruttan, hoppas hon får tillbaka energin och börjar äta ordentligt snart igen:)

Förmodligen första spelet av många framtida ;) hihi sötisen ♥

Ha en fin kväll, kram Jenny

jenny sa...

Men, va märkligt, du anger koden: bloggrabatt utan några extra tecken? Har fått mail av dom att kl 15:00 är det som gäller, jag har beställt av dom med dom koden och även flera andra jag vet.

Testa att göra om det, annars är det bara att ringa direkt till butiken eftersom tiden håller på att rinna ut (bara en halvtimme kvar av erbjudandet och de vet ju om att de gett mig o läsarna rabattkoden)

Deras nummer är 0920-223020

Hör av dig hur det går!

Kramar

jenny sa...

Hoppas du hann få igenom ordern! Kramar i massor