lördag 10 januari 2009

Trötter

Sitter här i min ensamhet eftersom E blev tvungen att dra iväg till Märsta!!! Ja, dagen blev verkligen INTE som jag hade tänkt mig...

E o syster skulle köra sin första rallytävling idag men dessvärre så ringer de när jag o Sunshine är mitt inne i staden o handlar (ja, ja vet... shopping idag igen ;-) de säger att de kört sönder bilen o att vi måste komma o bogsera hem dem. Tävlingen var i Vallentuna så det var bara att avsluta affärerna o pallra sig in i bilen o börja köra. Hittade som tur var ganska så enkelt. Men bogseringen gick inte som väntat... batteriet dog så vi blev tvugna att ställa bilen i Märsta. Nyligen hemkommna o har bara intagit en pizza. E drog nyss iväg till Märsta igen, dock med ett bilsläp denna gång.

Ja, ibland blir det inte som man tänkt. Känner mig helt slut så ikväll blir det tidigt i säng vill jag lova! Imor´n får det bli en hemmadag med lite städ å sån´t, å kanske lite lek o bus med kompis M.
Hoppas ni haft en skön lördag.
Kram//i

Inga kommentarer: