onsdag 28 januari 2009

Ledig dag

Skönt! Idag e jag ledig :-) Har nu jobbat i 2 hela dagar ;-) o är helt slut! Somnade på soffan typ vid 19 igår... så idag blir en lugn dag vill jag lova. Sunshine är ju sjuk oxå så det blir lugna gatan här.

Jobbet gick väl sådär. Det blir jobbigt o mycket ljud när småttingarna är ledsna. O man känner verkligen när man kommer hem att det är så mycket tystare o lugnare hemma. Men men det är bara att kämpa på så får tiden utvisa hur det kommer att gå. Ska på möte om min hörsel på måndag.
Tanken med bloggen var nog från allra första början att jag skulle blogga om hur det är att plötsligt tappa hörseln på ena örat o sedan inse att det är såhär mitt liv kommer att vara. Men bloggen har ju inte riktigt innehållit det o det beror nog på att jag inte har accepterat att jag faktiskt är döv. Men det börjar bli lättare att prata om det, så hoppas att jag kan dela med mig mer om hur det är för mig att leva med ett hörande öra ;-)
Kram//i

Inga kommentarer: