fredag 23 januari 2009

Härlig fredag

Äntligen hemma efter en heldag i staden... var in själv, eftersom jag skulle in till hörcentralen o kolla min hörsel. Inga förändringar dock :-( tyvärr! Men åt lunch ihop med Kusin S, tack för Supertrevligt sällskap!

Hittade iaf det jag skulle köpa: bilbarnstol till Sunshine (fanns 1 kvar å den roffade jag åt mig ;-) Det blev svart Britax Two Way. Har en Britax Higway sen tidigare o är supernöjda med den, så hoppas att denna är minst lika bra.
Råkade sedan springa på en så fin & bamseStor kudde. Den ropade; Ta med mig hem till Sunshine :-) Så det var bara å lyda ;-) Tur att den var på rea´n.

Storlek ca 60*60cm (Hemtex)

Fyndade lite på Polarn & Pyrets rea oxå... tur att det är lön snart!

Snart är det dax att inta lite käk...

Kram//i

Inga kommentarer: