torsdag 15 januari 2009

Mer Knut

Blev glatt överraskad när vi var upp o tittade på knutgubbarna... Sunshine blev inte alls rädd, utan vinkade o pekade på alla utklädda. Gillade det skarp, tror jag!
Sunshine snackar med trollet, men vem det är
förtäljer inte historien ;-)

Sunshine o bästisen M vid Bruksgatan.
Vår älskade mor/mormor kom oxå me :-)

Sunshine snackar lite med några Abba-tjejer.
Sunshine gillade verkligen knut, för så fort vi tittar på bilder därifrån så vinkar hon till alla utklädda :-D! Dessvärre tror hon att alla utklädda är pappa, säger pappa till alla ;-) men han var ju inte ens utklädd... lr va han det? Lr som en kompis sa när vi frågade va han va utklädd till: - Nja, jag har bara tvättat mig! :-D (Var ej utklädd alltså)
Kram//i

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj! Åh vad kul att du har börjat blogga! Eller börjat och börjat. Ser ju att du skrivit ett tag men jag har nyss hittat hit :-)

Jag har varit utan mobil i nästan två veckor, har tänk sms:at flera gånger. Går det bra med inskolningen? Jolie har redan börjat få lite mardrömmar :-/ men verakt trivas bra när vi är där.

Om ni har lust kanske vi kan ses en dag nästa vecka?