måndag 19 januari 2009

Bara jag :-/

Det är bara jag hemma... Lämnade nyss Sunshine hos dagmamman o E är på kurs så har lgh för mig själv. Känns konstigt för det är inte så ofta man är helt själv längre :-) Passade iaf på att handla o slänga in lite tvätt. Funderar nu starkt på att dra igång o ränsa garderoberna så jag får det gjort innan jag börjar jobba om 1 vecka. Mycket som ska kastas lr skänkas bort. Hinner iaf börja lite eftersom jag ska hämta Sunshine vid 11 igen!

Tack för en supergod middag igår M! Köttfärsbaguetter med ost som gratinerades i ugnen. Mums! Måste jag absolut prova på att göra själv någon dag.
Kram//i

3 kommentarer:

Maria sa...

Ja det måste kännas tomt när du inte har lillskruttan hemma. Gick det bra å börja jobba då? Kram

Anonym sa...

Halloj!
Japp det gick bra, men kör igång på "riktigt" igen på måndag.
Kram

Kärleksallen sa...

Heej!

Ja gud så skönt att det löste sig! Var lite orolig att det inte så gå så fort.... Hur är det med er annars? Gillar lilltjejen dagmamma?
Kram/J