söndag 21 juni 2009

Sol-regn-sol

Idag har vädret varit?!? Ja, kan man kalla det svensk sommar lr?
Jag har iaf tillbringat lite tid i denna stol på em...
Sunshine ville bara bada o jag blev lite orolig
att hon skulle trilla i så på med flytvästen...
så kunde hon springa omkring som ett yrväder!

"Någon" kom på att vattnet skulle värmas genom vedeldning... så de for iväg o kom tillbaka med denna tunna o diverse pumpar o slangar... å till slut så fungerade det. Dessvärre gick det inte så fort som jag hoppats att få vattnet varmt men E o Sunshine badade iaf i 15 grader. Sunshine tyckte det var skitkul o ville inte alls gå upp när pappa började frysa ;-)
E, lillebror & pappa... projekt-varmvatten!

Nu sitter jag framför tv´n o de andra 2 sover... Funderar på att börja gå igenom lite material inför höstens jobb. Ja, jag vet semestern har precis börjat men det känns som att tiden kan bli knapp att hinna iaf. Så tror jag ska börja med lärarhandledningen till matten... det e ju ändå inget bra på tv´n.
Kram//i

Inga kommentarer: