torsdag 18 juni 2009

Midsommar 2008

Midsommarafton för 1 år sen firade vi hos mina kusiner. Så mysigt vi hade det!
Här kommer lite bilder... så liten hon va då, å inte hade tagit sina första steg ännu:
Vår fina fina lilla tjej
(med väldigt lite hår)
Vattenballongerna var roligast av allt!

Tänk så fort tiden går, men samtidigt så mycket som har hänt. Ser hur som helst fram emot morgondagen... först blir det silllunch hemma hos mor & far. Därefter lite dans kring midsommarstången uppe vid "Ladan". Å kanske lite brandbilsåkning?!

Nu ska jag ta å väcka Sunshines som tydligen har somnat om i mitt knä ;-) tröttis idag.
Kram//i

1 kommentar:

Engla sa...

Lilla skruttis :-)

Då hoppas jag vi ses imorgon, och slipper regn! Tänkte sms:a dig idag ifall ni ville leka, men så har jag glömt telefonen i Uppsala så jag får ej tillbaka den förrän imorgon. Virrpanna som jag är.

Kram på er!