måndag 8 juni 2009

Måndag

Då var man hemma igen... Kryssning blev tyvärr inte med Färjan utan med Amorella, deras minsta båt! Det var en liten besvikelse men vi hade det rätt skoj ändå! Trots att jag fick en sån hosta... usch å fy, å hade ju hostmedicinen hemma ;-) alkohol o morfin e ju ingen bra kombo. Söndagen bjöd på fint väder så vi kunde sitta ute på däck o sola lite. Kom hem en aningens tidigare igår oxå så jag kunde pussa lite på Sunshine, innan det var dax för sängen. Tack för en trevlig tur, alla ni!

Nu på em har Sunshine varit ut med sin trehjuling o faktiskt cyklat runt kvarteret. Trodde aldrig att hon skulle orka men hon pinnade på rätt bra. Hon älskar verkligen sin cykel, gullungen min! Väl hemma igen tog vi oss ett långt bad, jag en dusch o sen myste vi i puffen.

Nu ska jag bara ta´t lugnt blev sen hem idag, hämtade inte Sunhine förrän efter 16 hos dagmamman... Ska hämta lite tee o sätta mig i soffan. Har en hel del att fördriva kvällarna med nu... om jag vill. Avslöjar mer en annan gång.
Kram//i

Inga kommentarer: