fredag 19 juni 2009

Midsommarafton

Började dagen med att åka hem till mina föräldrar o äta sillfrukost/lunch. Så smaskigt med färskpotatis, sill, jordgubbar o en massa annat. Blev riktigt riktigt mätt :-/

Efter maten åkte jag, Sunshine o mamsen iväg för att plocka lite blommor till kransarna... Å gissa vad vi fann:

Massor med smultron... så gott!













Sunshine blev överlycklig när hon fick ett strå med massor av smultron :-)

Så fin hon blev i kransen min lilla tjej *love*
"Dax för midsommarpuss mormor"
Jag & mitt allt
(som inte alls ville vara med på kort)


En supermysig förmiddag med familjen. Synd att vädret inte var bättre men men... å så han vi tyvärr inte iväg till midsommarfirandet vid "Ladan" heller :-(

Eftermiddagen o kvällen blir nog lugn. Vi lär nog bli kvar hemma å förhoppningsvis grilla lite, om vädret tillåter.
Kram//i

Inga kommentarer: