fredag 8 januari 2010

Trött

...e snarare helt slut :(
I morse började jag & E att ta bort allt från hall inkl datorhörnan. Här ska målas o tapetseras! Syrran hade lovat att komma o hjälpa till, tack Sis, för äntligen har vi kommit igång.

Alla grejer borta från hallen o pappen tejpad så satte vi igång med målandet. Jag med penseln o Sis med roller. Det gick hyffsat fort faktiskt :) taket i trappan var värst... skulle behövt vara en 2 meter lång ;) Sunshine fick oxå vara med o måla... tapeten ska ju ändå bort så hon fick en vägg att hålla till på :D hade rätt skoj, tror jag!

Har hunnit varit ut o skottat bort lite snö oxå samt åkt lite bob. Sunshine följde sedan med in till grannarna en sväng, lekte med M och hundvalpen :)

Är nyligen hemkommen från lillebror o pizzan. Är proppmätt o trött. Sunshine somnade i mitt knä i soffan medan vi tittade på "På Spåret" hos M & S. Nu hemma o jag känner att jag så fort jag stängt av den här grejen kommer mina ögon att stängas.
Kram//i å sov så gott

Inga kommentarer: