söndag 24 januari 2010

PulkaRace!?

Redan söndag :( men hoppas på en kul dag i pulkabacken tillsammans med vänner.

Har haft en bra helg o mått ganska så bra. I torsdags svimmade jag här hemma medan jag höll på att fixa välling till Sunshine. Stod vid diskbänken o vaknade liggandes mitt på golvet o med vällingstänk i halva köket :/ Fick fatt på telefonen o kunde ringa efter E. Var till BM på fm o det visade sig att jag hade extremt lågt blodtryck :( o dåligt järnvärde, därav svimmandet. Så nu är det till att ta det extra lugnt på morgonen (+järntabletter) o hoppas jag slipper säcka ihop nåt mer ;) Annars e de de vanliga... illamående-attacker & trötthet... hoppas det ska ge me sig nu när jag passerar v.12 :)
Kram//i

1 kommentar:

Cilla sa...

Grattis till bebis i magen! Vad roligt och spännande för er :)
Kramar Cilla