söndag 24 januari 2010

Söndag

En seeeeg söndag har det varit här hemma. Sunshine har pendlat upp o ner i feber straxt över 38 o varit väldigt gnällig till o från... Jag har inte heller känt mig på topp så vi har tillbringat första delen av dan på soffan framför skidorna :) Men efter lunch tog vi oss iaf iväg till pulkabacken o drog några åk. Sunshine love´s it! Så nu ligger hon i sängen o sussar sin nap, innan vi far iväg o käkar middag hos min mormor & morfar. De var hit en snabbis o kikade in hallen o bjöd då oss på middag, ibland kan de inte bli bättre ;)

E har hållt på med listerna hela dagen o snart, hör o häpna, är alla på plats :D Bara hörnlisterna som fattas :/ Duktig e han iaf min älskade.

Har fortfarande inte fått fart på nätverket, efter datorhaveriet, men så snart det är igång då kommer det bilder. Jag lovar ;)
Kram//i

1 kommentar:

Engla sa...

Jag tror tror tror att jag har ett par mörka mammajeans. Ska kika imorgon om de ligger kvar, såg dem senast när vi rensade tvättstugan igår :-) De är från H&M och om de finns kvar får du gärna ta dem.


Mår Sunshine bättre? Kramar