måndag 25 maj 2009

Lördagskvällen

... en lyckad kväll! Hade inte alltför höga förväntningar, efter allt man har hört från årskullarna innan men tyckte det blev en lyckad kväll.
När vi kom dit bjöds det på fördrink & mingel. Tänk att det ska kännas så konstigt att träffa en massa "old" friends!?! Man känner dem ju, fast ändå inte :-/
Sedan fick vi sitta klassvis, jag o mina 7 klasskompisar (alla var ju inte där) o båda mentorer. Italiensk buffé med diverse plockmat. Gott!
Därefter lite frågesport... skoj! Sedan bjöds det upp till dans ;-) Å där tillbringade jag o Malin största delen av kvällen.
Jag o Malin - svänger våra lurviga på dansgolvet
Fler som tar sig en "sväng om" ;-)
Somliga drack mer än andra ;-)
dessa två var dock 2 av de nyktraste!

Min bästaste mentor Monica!
Två av killarna från klassen.


För mig blev kvällen inte så lång utan tog mig hemmåt runt 24 snåret, men vissa kämpade på o tog sig inte hem förrän närmare 05!
En skojig kväll med många glada skratt...
Kram//i

Inga kommentarer: