fredag 22 maj 2009

Fredag

Sorry, för att jag inte uppdaterat på länge... men tiden räcker som inte alltid till o datorn har inte varit prio 1 på min lista denna vecka. Så här har min vecka varit:
måndag: personalmöte, inte hemma förrän efter 19.30
tisdag: efter jobbet storhandling på Gränby centrum
onsdag: E hjälpte min far med lite jobb så vi tillbringade em där, på kvällningen bakades det smörgåstårta o städades
torsdag: lite städ o fix, E fyllde 26! Gäster hela dagen, så trevligt. Tack alla ni!
Idag har vi tagit det lugnt o bara varit hemma. Ätit god lunch o varit ute. Sunshine o jag tog en vila på sängen till Totte-filmen. Kvällen har bjudit på Fredagmys i form av popcorn. Både jag o Sunshine älskar det! Mums!
Imorn ska jag iväg på galej ;-) men vet inte vilken outfit man ska dra på sig... passar det upptill så är det fel på skorna lr tvärtom :-/
Nu ska jag ta fram lite frukt o mysa med min älskade E!
Kram//i

Inga kommentarer: