lördag 23 maj 2009

Återträff-Klassfest

Snart ska jag iväg till M o ta ett glas vin lr 2! Sedan bär det av mot vår gamla skola, klasskompisar o mentorer! Det ska bli himla skoj, men frågan är om man vill prata "gamla minnen" från ungdomen ;-) ?! Hur som helst hoppas jag på en trevlig kväll med mingel o god buffé.
Lovade oxå att lägga ut bilderna på min outfit... efter många om och men blev det till slut följande:
Fick superhjälp av M att fixa håret. Tack!
Detta blev det... svart=jag
Hittade dessa godingar i garderoben för 10 min sen
hade helt glömt av dem


Ha en skön lördagskväll alla ni, å ta´t lugnt... för det ska jag göra ;-)
Kram//i

4 kommentarer:

MalinR. sa...

Skitsnygg!! :)

Hoppas att du får en jätterolig kväll Ida!!

Maria sa...

Du ser ut som en riktig puma;).
Hoppas också du får en jättebra kväll kram

Ida sa...

Tack!
Hade det skoj o dansade en del ;-)
Kram

Kärleksallen sa...

Oj vad fin du va!!!!
Kram