fredag 8 maj 2009

Grrrrr....

Är så j*vla förbannad! Sunshine Emmaljunga har idag blivit STULEN... skulle jag få tag på den som tagit den skulle jag... ja, vet inte vad, men glad skulle jag långt ifrån va ;-) Hade den stod nere i trapphuset, som vanligt, o någon gång mellan 8.30-11.45 försvann den... F*n!!! Förstår mig verkligen inte på människor som är kapabla att göra något liknande, dessutom mitt på dan när det borde röra sig en del folk ute!

Dessutom skulle jag just sälja iväg den till min vän E, som ska få en liten i juli... men det är ju som lite svårt nu. Tyvärr!

Nej, nog om det! Åkte iväg o shoppade lite kläder ist. Hittade ett par superschysta jeansshorts till mig, de är helt klart vårens bästa köp! Inviger jag dem imorn får ni se dem på.

Nu ska jag återgå till hockey´n. Heja heja Sverige!!!
Kram//i

1 kommentar:

Lovisa sa...

Usch vad lågt!! Ska man behöva låsa fast vagnen när den står i trapphuset!