lördag 8 november 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av mia

Regler:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

Här kommer 7 saker om mej:

1. Försöker sluta dricka kaffe, men det går trögt. Är ju så himla gott så nu är det iaf nere i max 2 koppar/ dag.

2. Är en väldigt en väldigt, väldigt känslig person. Blir glad, rörd och ledsen alldeles för lätt ibland. Det kan vara svårt för "vissa" att förstå att man är arg fastän man bara står o bölar och inte får fram ett ord!

3. Älskar att duscha riktigt varmt. Så varmt att fötter och ben blir alldeles röda, fast det märkar jag inte förrän jag kommit ut ur duschen och tittar ner på ett par knallröda tår! Jag och sambon kan därmed, tyvärr, inte duscha tillsammans eftersom han har iskallt enligt mig ;-)

4. Mitt favoritställe här på jorden är Hållan i Funäsdalen. Där finns lugnet, friheten och en underbar natur.

5. Är nog lite av en pedant fastän jag nog helst inte vill erkänna det. Vill inte ha en massa saker som ligger o skräpar, blir orolig av det. Det måste vara orning och reda för att jag ska må bra.

6. Är inte en höstmänniska, älskar att vara ute men på hösten försvinner all glädje med att vara ute. Allt är blött, grått, kladdigt och mörkt... nej, snöööööö vill jag ha!

7. Måste äta frukost kanska så omgående när jag vaknat, känner mig dålig och sjuk annars. Så frukosten är mitt viktigaste mål.

Jag utmanar följande:

* Izzen
* Engla
* Tessan
*Johanna
* Carina
* Fredrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

usch, verkar jobbigt d här ida!=) Hur e läget kul o höra av dig! Barn o grejjer, d e stort, shit...:P Ha d bäst!

Kärleksallen sa...

Hej Ida!

Vad roligt att du skrev till mig... då fick jag ju syn på din blogg! Nu ska jag följa er vardag också. Jag har redan varit med om denna utmaning så kika in om du är nyfiken på mig:-)!
Kram Johanna