torsdag 27 november 2008

Kakao...

Nu på kvällningen har Sunshine haft besök av kompisen M... och dessa två älsklingar hittar på en hel del bus ;-)
De sprang runt och lekte, men plötsligt säger M´s pappa:
- Vad tyst det blev.
Jag rester mig upp för att gå o kika vad de två sötnosarna håller på med o gissa vad! Först ser jag Sunshine som ser konstig ut runt munnen, kommer närmare o ser att det är typ choklad lr nåt. M ser likadan ut, men har också lyckats få på byxorna... Vad har de nu gjort, tänker jag.
Jo, de har dragit ut en låda i köket... o inte vilken låda som helst utan baklådan! Där har de hittat kakao-burken, som M håller i handen. Ja, de två har suttit o ätit lite gott kakaopulver!
Mums! Hade dessvärre inte kameran hemma så jag kunde ta kort på dem... men oj va jag skrattade :-D

2 kommentarer:

Mia sa...

hahaha...ja dom kan våra busungar!! nu förstår du nog varför jag rensat ut alla mina nedre skåp i köket ;)

Anonym sa...

haha, gud så gulligt. det hade man ju velat sett=).