onsdag 5 november 2008

Onsdag

Idag har vi tillbringat förmiddagen ute i den fina solen :-) så himla härligt väder det är idag!
Var iväg och lekte lite med M, medan E fixade dit nya extraljus på vår bil. Så nu ska vi se riktigt bra, när vi är ute och kör i vintermörkret.
De två juvelerna Sunshine o M leker så himla bra ihop, hittar dock på en hel del massa bus ;-) Och utelek medför en viss rörelse för mamma och pappa, då de inte direkt sitter stilla på rumpan utan ska undersöka allt och jaga varandra lite ibland. Så härligt det är med barn :-D

Idag fyller en kär vän år. GRATTIS på din dag E!!! Får se om jag o Sunshine kanske kikar över med en liten present mot kvällningen...

Sitter nu och funderar på om jag ska ta och börja städa ur mina köksskåp inför julen. Skulle behöva rensa lite, skulle jag tro. Har dock inte bott här mer än snart 2½ år, men ack va man samlar på sig en massa skräp! Behöver få lite mer plats, samt ordning och reda. Så ska nog ta och köra igång medan lillskrutt ändå sover en stund till...

kram

1 kommentar:

Mia sa...

Du har blivit utmanad.. läs min blogg för vidare information!!