onsdag 7 april 2010

Härlig dag

Idag har vi hunnit med en hel del jag o Sunshine :) Började dagen med ett besök på banken i Ö-ham... igår när jag skulle fixa räkningarna så kraschade dosan :/ men nu så har jag en ny å räkningarna är betalda ;) Passade då på att besöka N o hennes 2 killar.
Väl hemma igen blev det en sen lunch o sen vila på soffan. Började känna mig konstig o pulsen började slå... 110 slag/min efter 1 timmes vila i soffan o så matt!?!
Men tog oss iväg på lekdate hos L o N iaf. Jag o mamma C tog oss en kopp kaffe o jag tyckte jag kände mig lite piggare...
Mamsen hade ringt tidigare på dagen o sagt att Sunshine bara MÅSTE komma till henne på em... överraskning =) Så vi tog oss dit lagom till middagen ;) = potatissoppa o pannkaka.
Överraskningen...
En SÅ STOLT tjej som cyklade fram o tillbaka
hemma hos mormor & morfar
Sunshine har pratat om att "moffa" ska köpa en cykel åt henne när snön försvinner. Nu är snön nästan borta, så med lite träning inne först så kan vi snart ge oss ut på vägen. Tack Moffa & Mommo!

Nu ska jag stupa ner i sängen o försöka sova då jag fortfarande känner mig helt matt & slut samt hög puls...
Hoppas på att jag mår bättre imorn då vi ev. ska in till vänner i stan.
Kram//i

2 kommentarer:

Engla sa...

Nämen sötisen då :-)

Cilla sa...

Känns ju som att pulsen inte blir lägre när du är ute på äventyr hela tiden :) Vi kunde ha träffats en annan dag så du hade fått vila. Du måste ta hand om dig! Kram