tisdag 6 april 2010

FjällAktiviteter

... i BILDER:
Vi inviger "nya" skoterpulkan med en tur upp på fjället,
pappa E får köra medan vi myser ;)
Påväg upp till MalmbäckStuganFort gick det o lite dragit blev det...

Väl uppe på fjället var det HELT vindstilla,
å min stora älskling passade på att köra
skoter i bar överkropp :/
Med utsikt över fjället... Min mamma, pappa o Thea
Somliga ligger på latsidan...
... medan andra hittar på roliga snöaktiviteter ;)
här hoppas det med längdskidor !

På annandagen åkte vi till backen för lite slalom. Jag o Sunshine höll oss i barnbacken, medan de andra åkte i de lite större backarna. Sunshine blev riktigt duktig mot slutet... höll sig på knäna, lutade sig framåt o jag höll endast ihop hennes skidspetsar medan vi åkte ner... Min duktiga tjej!
Laddar med lite Kexchoklad mellan åken ;)
Inga skidbilder från backen då jag o Sunshine var själva... så vi glömde helt enkelt bort kameran när vi hade så skoj på skidorna.
Kram//i

Inga kommentarer: