tisdag 16 februari 2010

Tisdag

E fortfarande hemma o känner mig väldigt slö... det blir inte många knop gjorda här. Men idag hoppas jag på att kunna gå ut en sväng o sen städa av lite. Sunshine hade endast lite feber igår kväll o åt hela 5 skedar spagetti & köttfärsås... som dessvärre kom upp lite senare då hon hostar o hostar :( dock ingen hosta nu på morgonen *peppar peppar

Igår tog jag en snabb promenad efter middagen o det var verkligen skönt att komma ut efter en lång dag inne. Ska försöka ta lite snabba promenader oftare... kanske man ska försöka sig på lite längdskidåkning oxå?! Man blir ju lite taggad efter att ha sett Kalla ta vårt 1:a OS-guld, hon e grym!

Nu ska jag fixa till mig o sen blir det nog en promenad med vagn.
Kram//i

1 kommentar:

Emma sa...

Hallo! Härligt att även Saga börjar bli kryare.. vi har samma problem med maten här hemma. Det går inte riktigt att äta mer än ett par skedar, menmen får hoppas på att även det blir bättre snart =) Hur mår du annars då? Ha det bra, kramis!