måndag 22 februari 2010

MåndagsListan

Idag kom jag från jobbet lite tidigare en vänligt. Skönt! Så nu tänkte jag försöka ta mig an en utmaning från Jennyn.

Min måndagsLista:

*
Glad för att jag fick gå hem lite tidigare från jobbet.
* Skönt att Sunshine äntligen e frisk.
* Tacksam för att jag har en underbar Sambo - älskar dig!
*
Det värmer i hjärtat när solen skiner.
* I slutet av veckan ska jag påbörja en utredning för yrseln, å de e bra.
* Kul att fina vänner e hemma igen (äntligen) så vi kan träffas för lekdate.
* Ser fram emot en mildare helg med pulkaåkning o kanske korvgrillning.
* Stolt över att jag äntligen tagit tag i min tröj-stickning som legat på is ett bra tag.

Gör en måndagsLista du me´!
Kram//i


1 kommentar:

jenny sa...

Hej! Så kul att du hittat till min blogg :) Och super roligt att du ville göra en måndagslista! Visst är det ett härligt sätt att peppa sig själv inför veckan som kommer?!

Ska läsa lite i din blogg nu o lära känna dig också :) Hoppas ni har en fin kväll, kram Jenny