onsdag 17 februari 2010

Onsdag

Snöflingorna dalar ner utanför mitt fönster... visst e de härligt! Älskar vinter´n o snön (för den som nu missat det) men tycker kanske att det kommit tillräckligt med snö. För när allt så småningom ska smälta bort kommer de ju ta en evighet!?!

Men men har iaf röjt av lite här hemma, Sunshines rum såg ut som ett bombnedslag med leksaker överallt o huller om buller. Nu e de fint o i ordning igen. Å hjälp fick jag oxå, hon börjar bli duktig på att hjälpa till att plocka upp sakerna :)

Får se vad dagen bjuder på idag o om jag kan få i Sunshine lite mat. Har ätit en liten yoghurt till frukost, men det börjar nog bli dax för lite frukt.
Kram//i

4 kommentarer:

Jenny sa...

Å va skoj =) Alltid roligt att följa någon som är i samma stadie =)

Hur har de gått för dig i graviditeten då?? Mått bra ??

Cilla sa...

Är S fortfarande sjuk? Lilltösen! Jag som trodde jag skulle träffa på er hos Ulrika imorse :) Hoppas hon kryar på sig snart.
Kram

Cilla sa...

Stackars liten :(

Vi måste absolut ses nåt när S är frisk! Jag kommer gå hemma och ha tråkigt nu när Danne börjat jobba...

Kram

Jenny sa...

Ja tröttheten är ju ett faktum å man kan ju inte direkt lägga sig på soffan och slöa en hel dag längre!

Ja yrseln kämpade jag med dom första två månaderna men nu är de mycket bättre, har dock illamående till och från fortfarande som jag hoppas ger med sig! Min förra graviditet spydde jag ju nästan hela tiden så de hoppas jag att ja slipper den här gången!