lördag 21 november 2009

LekBesök

Julmarknaden gav inga små tomtar :( tyckte inte att det fanns så mycket alls. Däremot spanade jag in ett par superhäftiga myror i gjutjärn... så himla coola, dem ska jag ha i framtiden. 3 st som klättrar på v-rumsväggen :)
På hemvägen kikade vi in hos gammelmormor/morfar, å då fick man sig en bit smörgåstårta. Mums!
Väl hemma o stökat runt lite fick jag tråkigt... ibland tappar man all ork och får tråkigt o det gör mig väldigt rastlös :( så E fick stå för middagen. Å när vi precis hade ätit färdigt knackade det på köksfönstret :) å en söt liten tjej M tittade in. Fick lite lekbesök... välbehövligt! Efter det somnade Sunshine fort fort, var sååå trött min lilla tjej.
Nu kikar vi på Robinson, å första avsnittet brukar aldrig vara någon höjdare... inte detta heller :( men hoppas det blir bättre framöver.
Imor´n blir det ev. en liten lekdate/fika å sen pepparkaksbak :D
Kram//i

Inga kommentarer: