måndag 23 november 2009

Bad :(

Hade på känn att det skulle bli såhär... Kunde nämligen inte sova igår kväll, låg vaken länge o vände å vred på mig. Funderade på både det ena o det andra, ja ni vet hur det kan bli om man inte får somna... Kom iaf iväg till jobbet i tid! Men där var det måndag & dessutom lite oväntade besked.?! Avslutade iaf dagen med mina första utvecklingssamtal o de fick mig på bättre humör, vilka gulliga föräldrar det finns :)

Sunshine har varit med "världens bästa" mormor idag å när jag hämtade henne fick vi god middag. Tack! Klippte dessutom håret på min farmor & farfar som var lite långhåriga ;)

Nu har jag gjort undan lite jobb o ska snart slänga mig i sängen o kika på lite tv innan jag slår ihop mina blå (gröna)...

Hoppas på en bättre dag men nya krafter imorn!
Kram//i

Inga kommentarer: