torsdag 19 november 2009

I "svin"sprutans spår

Idag har jag varit hemma med en sjuk Sunshine. Tog "svin"sprutan igår och i morse hade lilla älsklingen feber... å eftersom E redan låg hemma o va sjuk så fick jag oxå stanna hemma. Så idag har hela familjen legat mestadels i soffan o kikat på Pippi Långstrump. På em blev Sunshine lite piggare så då tog vi en liten promenad. Nu har hon slocknat så vi får väl se hur pigg hon e i morgon bitti, somnar i vanliga fall runt 20...
Igår kväll kom Sunshina farmor på beslök och
de två körde länge med tågbanan :)
Va underbart det är med goda vänner :D Sunshine fick idag ett litet paket i brevlådan... spännande!
Fint paket...
...med gott innehåll!
Tack snälla J! Ett litet gulligt kort med texten: "krya på dig" fanns oxå i den fina asken.

Inte nog med att Sunshine o E varit dåliga, så har jag ont i kroppen. Det känns faktiskt som om någon kört över mig :( vet inte om det hjälper mig att faktiskt veta att det "bara" e sprutan :/ men imor´n blir det iaf jobb så hoppas värken släpper, iaf lite...
Kram//i

Inga kommentarer: