söndag 25 oktober 2009

YesterDay Shopping

Var in en snabbis på Lindex å hittade inte det jag skulle, men lite annat kom med hem... b.la. följande:
Har kikat på denna tidigare men
bara hittat i rosa... men nu
en svart, å dessutom till reapris :)
"Dans-kol" (kjol) så dansade hon runt å sjöng,
halva kvällen o vägrade att ta av den ;)Spang på denna söta klänning/tunika oxå,
fanns i grön, blå, lila ev. rosa?
Hittade ju faktisk en pyjamas oxå,
ett måste, har som växt ur alla !?
På marknaden inhandlades ju dessa...
Så nu kan vi mysa i ny pyjamas o tofflor
Men blir som inte riktigt klok på vissa stl... brukar få gå upp en stl när jag handlar åt Sunshine på Lindex, men dum som man är så tänkte jag samma när jag handlade Mumin-pyjamasen. Valde mellan 86/92 o 98/104... det blev den senare, men Mumin e ju ett eget märke o följer tydligen inte alls Lindex stl... så pyjamasen e typ 3 stl förstor! Tur att det går att vika o ev. krympa lite i tvätten. Ibland blir man lite less...
Kram//i

2 kommentarer:

Engla sa...

Åh så tuff kjol! Skulle jag vilja ha till Jolie med :-)

Jag kikade på de där stickade klänningarna på H&M, ifall de hade fyllt på men icke. Den lila fanns i 98/104 men jag antar det var den mörkgrå ni hellre ville ha?

Kramar

MalinR. sa...

Åh vad mycket fint ni fick med er hem :) Älskar pyjamasen. Och dans"kolen" var jättesöt :)