torsdag 15 oktober 2009

Snälla Snälla

Go´eftermiddag på er!

Är nu äntligen hemma igen, har haft långa dagar på jobbet denna vecka = alldeles FÖR mycket att göra :/ men snart e de lov å ledighet! Så skönt!

Sitter just nu vi datorn, en sjuk Sunshine sitter bredvid å ritar o E är ute i det berömda garaget ;) Sunshine fick feber igår, är bättre idag men har fortfarande feber :( hoppas hon hinner krya på sig till helgen.

Helgen hoppas jag bjuder på fint väder, fika hos vänner och bara lugn...

Nu ska jag nog ta o kika efter vad vi kan hitta på till middag, e lite sugen på fisk, tror jag? Vad ska ni äta idag?

Just det ja, imor´n ska vi lärare vara "paus-underhållning" till elevernas småstjärnor... och det kan sluta hur som helst :) Iaf ska vi imitera Caroline Af Ugglas Snälla Snälla! Gillar inte henne så värst, tycker hon e en aningens ansträngande att titta på, men texterna e rätt bra o betyder något. Så nu måste jag öva på mitt framträdande, så jag inte gör bort mig ;)
Kram//i

Inga kommentarer: