måndag 5 oktober 2009

Möte

Nu på kvällningen har jag varit på mitt första förädramöte som förälder :D lite märklig känsla faktiskt. Så nu sitter jag med som representant i Skolrådet.

På em dök plötsligt min mor & far in, de har varit bortresta över helgen. Det hela slutade med att Sunshine åkte med dem hem och sover kvar till imor´n, E åker iväg för att hämta hem en skoter, å jag blev helt själv hemma :D Skönt! Fick en hel del arbete gjort innan mötet.

Ligger nu i sängen o väntar på att E ska komma hem, men jag lär nog hinna somna innan... Z Z Z! Imor´n blir det jobb på skolan hela långa dagen... har möten och personalmöte efter att eleverna gått hem.

Just det! Skulle ju lägga ut lite bilder på huset, men har slarvat bort kameran. Faktiskt lite orolig att någon har snott den :/ men hoppas hoppas på att hitta den imor´n. F*n tänk om någon snott den?! Då blir E inte glad, e ju hans egentligen (25-års present)...

Sov gott!
Kram//i

Inga kommentarer: