söndag 27 september 2009

Söndag

~ Jag o min älskade ~

Idag har det hunnits med en hel hemma hos mig. Startade dagen med städning... så skönt när det är färdigt ;) Sedan lite inhandling av mat. Lunch o därefter mys med Sunshine och bok i sängen.

Senare drog jag & Sunshine iväg o kikade på fotboll. Almo - IFK D/Ö 6-0 Wow! Sunshine älskar att vara på Lundaplan... gunga, leka i sandlådan och handla i kiosken såklart! Perfekt, då jag hinner se lite fotboll oxå. Det e helt klart VÅR grej :D så mysigt! Men denna match var den sista för säsongen, så nu får vi vänta till i vår :(

Väl hemma igen tog Sunshine en liten "z z z..." medan vi gjorde pizza. M, P & M kom över o fick lite hemmagjord pizza de med. Smaskens tyckte iaf jag. Tjejerna busade och vi var ut en sväng o inspekterade baksidan... utanför gården. Riktigt bra, med bus och klättring i träd m.m. Kanske kan ni hitta några bilder HÄR, så förstår ni vad jag menar ;) Ibland måste man få vara barn igen till 100% :D

Imorn är det måndag å en ny vecka. Håller tummarna för att denna vecka ska gå enligt mina planer...
Natti natti//i

Inga kommentarer: