måndag 28 september 2009

Skolfoto

Jajemän... det var ett tag sen nu man fick knäppa skolfoto men idag var det då dax igen. Å jag kan lova att denna gång var jag inte ett dugg nervös, lr jo kanske lite för hur mina små elever skulle uppföra sig ;-) Men det hela gick bra och vi fastnade på bild :)

Em har jag o Sunshine tillbringat i lekparken och i skogen med tjejerna bus. Började bra, men slutade dessvärre med regn, så vi fick skynda oss hem. Skogen var iaf hur mysig som helst. Har inte varit dit förr men höga trädstammar och många stora stenar att klättra på. Lite av en sago-skog. Så dit tar vi oss med säkerhet igen, å så finns det en bra pulkabacke där oxå :D Blir perfekt till vintern!

Har nu suttit o skrivit lite skolarbete men nu tror jag det är bästa att säga God Natt.
Imorn blir det bakning med en grupp elever... spännande!
Natti natti // i

Inga kommentarer: