söndag 19 juli 2009

Seeeeg

Dagen började bra, kände mig hur pigg som helst. Tog en vända till lekparken med Meja o Mia. Följde dem hem o blev kvar på lunch. Supergod chicken Fajitas. Tack!

Gårdagskvällen startade inte riktigt som vi hade tänkt, men det blev skoj ändå. Förfestade på hemmaplan o fick sedan skjuts till Öregrund. Där träffar man ju alltid på vänner & bekanta. Pratade, drack goda drinkar o dansade en hel del :) Hade superkul helt enkelt! Kanske kan det visas lite roliga part-pics från kvällen... ;-)

Nu har jag dessvärre blivit seeeg... Sunshine o jag la oss framför tv en stund å båda somnade ;-) inte bra med en tupplur för min del. Hoppas kvällen blir tidig lr att jag piggnar till. Funderar nu på att poppa lite pop corn å mysa i soffan. Det e typ vad jag orkar ;)

Trevlig söndagskväll.
Kram//i

2 kommentarer:

Maria sa...

haha, förstår att du e seg gumman. Jag var också jätteseg igår. Men det var helt klart värt det;).
kram

Ida sa...

Japp, hade hur skoj som helst :D

Hoppas allt e bra.
Kram