måndag 13 juli 2009

I´m back

Som ni märkt har det bloggats dåligt de sista dagarna, har inte haft ork/lust lr tid pga olika anledningar...

Idag har vi iaf tagit det lugnt. Varit med vänner o blivit bjudna på middag, supergoda köttfärsfyllda baguetter :D tack M&P! Gjort lite ärenden; köpt gummistövlar till Sunshine, apoteket m.m. E & jag tog liten promenad för oss själva mellan skurarna oxå, medan Sunshine lekte med Meja. Det var evigheter sen E & jag själva tog en promenad, men konstigt känns det att vara utan vår älskling - så tomt o tyst!

Härom dagen när det regnade som värst satte vi tjejerna på att måla lite, å det blev populärt. Vi mammor pysslade oxå lite, visar det sen när det är färdigt ;-) men det har med lera att göra.

Här målar lilla Meja & min älskling finfina teckningar.











Kvällen lär bli sen... Sunshine somnade för kvällen kl 19, trodde vi ;-) 20 kom hon upp igen hur pigg som helst, så vi lär ju få vara uppe ett tag till innan alla 3 kan krypa ner under täcket. Min mor & far kom hit på en kvällsfika, å åkte nyss hem. Mysigt!

Morgondagen - hoppas jag komma iväg på en fika hos en kär vän, E & Sunshine får stanna hemma.

:D Lite gott o blandat :D
Kram//i

Inga kommentarer: