torsdag 19 mars 2009

Min dag idag

Idag är det min dag... *hihi Å jag sitter just nu vid min nya bärbara dator i mattsvart & pianosvart!!! En superfin present av E & Sunshine, E trorhan oxå kommer få använda den, men se där har han nog lite fel ;-)

Jag fyller alltså år idag, hur många talar jag inte om... men 1 år närmre 30 iaf :-/ Å jag har fått så många fina presenter, tack alla ni.


Nya kära familjemedlemen ;-)

Tulpaner, presentkort, uppläggningsfat, smink Make Up Store, halsband m.m.

Å syster yster hade skrivit en såå fiiiin dikt till mig. Blev tårågd vill jag lova. Älskar dig, världens bästa syster! Delar med mig av dikten senare...
I fjällen hoppas jag på att kunna hitta ett par bra längdåkningspjäxor, tack mamma & pappa!

Nu ska jag krypa ner i soffan med min älskling E.

Kram//i

3 kommentarer:

Maria sa...

Grattis i eftersoktt:) mångar kramar från oss

Ida sa...

Tack!
Allt bra med er?

Lovisa sa...

Grattis i efterskott! /Lovisa