måndag 2 mars 2009

Jobb o jag

Sitter här o funderar hur framtiden kommer att se ut. Träffade ju förra veckan överläkaren på Audiologen på UAS o han fick mig att verkligen förstå att jag måste tänka på mig o hur jag mår. Har nog inte riktigt velat erkänna att jag är helt slut efter en dag på jobbet... men that´s it! Tyvärr :-( Så det är till att börja fundera på hur jag vill att framtiden ska se ut med tanke på mina behov o ett möjligt jobb.

Att plötsligt bli döv på ena örat har medfört så stora konsekvenser, hade jag aldrig kunnat ana! Men att leva bara med ett öra ställer till det, o i mitt yrke - som lärare, får det väldig betydelse.

Nu ska jag krypa ner i sängen o påbörja en Håkan Nesser - En helt annan historia, som jag fyndade på bokrean för någon dag sen.
Kram// i

Inga kommentarer: