lördag 1 augusti 2009

Kakel

Idag har tog vi lite sovmorgon, å jag han få besök av vännen E. Klippte hennes hår, pratade o åkte o kikade på huset. Hon blev riktigt snygg i håret :D

De hade lagt klart golvet i köket igår så det fattades lite i hallen o inne i lilla rummet. Så det fick E fixa först, medan jag, Sunshine & S skruvade ihop Sunshines bokhylla. Fick oxå upp rullgardiner o gardinstång + gardin. Tack S för hjälpen!

Såhär fint blev golvet i köket :D
Före...Efter...

Känner mig nöjd med kaklingen, gick hyffsar! Hade bror min till assistent o han skötte sig bra ;) Tack M för hjälpen! E fick äran att skära kaklet, å det klarade han fint ;)

Imorn blor det fogning av kakel o tapetsering i köket. Sen e det bara städningen kvar innan det e dax att börja flytta alla grejer...

Nu ska jag mysa med familjen en stund i soffan innan lilltjejen somnar.
Kram//i

Inga kommentarer: